شناسایی آتش در مخازن با سقف شناور(عربستان سعودی)
    
تعداد بازدید: 2680
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/2/22

دانلود فایل pdf

AP sensing برای مخازن با سقف شناور کمپانی Riyadh فعال در حوزه انرژی، سیستم اعلام حریق راه­ اندازی کرده است. کمپانی Riyadh واقع در عربستان سعودی دارای پنج مخزن نفت با سقف شناور است. این کمپانی برای هریک حفاظت از این مخازن بروزترین و کارآمدترین سیستم های مانیتورینگ و اعلام حریق را می­ خواست. ارتفاع هریک از این مخازن 30 متر و قطر هریک از آنها نیز 30 متر است. بدین منظور کمپانیAP Sensing به جهت وجود محصولات LHD انتخاب شد.

 

عملیات نصب در برگیرنده چهار مخزن به انضمام یک مخزن منفرد به فاصله کمتر از صد متری می باشد. DTS و سامانه اعلام حریق در بین این مخازن قرار گرفته است. یک کابل نوری منفرد با طول 3 کیلومتر برای مانیتورینگ همه مخازن مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین تنها از یک دستگاه DTS دوکاناله برای کل مجموعه استفاده شده است. هر یک از مخازن به عنوان یک منطقه مجزا برای سامانه اعلام حریق تعریف شده­ اند. علاوه بر مخازن، فضای میان آنها، محل نگهداری DTS و مخزن پنجم نیز به عنوان مناطق دیگری جهت مانیتورینگ و اعلام هشدار وضعیت اضطراری برای سامانه حفاظتی تعریف شده­اند.

اطلاعات وضعیت هشدار هریک از مناطق به سیستم هشداردهی و اطفا حریق ارسال شده و چنانچه بنابراین اطلاعات وضعیت بحرانی تشخیص داده شود، یک سیستم اتوماتیک خاموش کننده آتش با استفاده از پاشیدن فوم، فعال می­ شود.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.